søndag den 5. oktober 2008

Ting #23 - afrunding

044 

TIL LYKKE!
Du har nu gennemført 23 Ting.

Siden februar har du næsten hver uge tilegnet dig en viden og opøvet en række færdigheder i web 2.0 teknologier, du måske knapt nok anede eksistensen af, inden vi gik i gang.

Det er godt gået, og du har god grund til at være stolt. Vi ved godt, at det i perioder har været hårdt - men vi håber også, at du har moret dig undervejs.

Inden du tager en velfortjent pause -  måske med benene op på bordet :-) og musik i ørerne fra din mp3-afspiller, så skal du lige lave denne sidste ting - nemlig besvare et par spørgsmål om din oplevelse af 23 Ting.

  • Hvilken eller hvilke opgaver synes du bedst om?
  • Bruger du nogle af de ting, du har lært i forløbet?
  • Hvad synes du om formen i 23 Ting (e-læring, selvstudie, kollegahjælp)?
  • Er der noget i forløbet, du synes kunne have været anderledes?
  • Ville du deltage igen, fx 23 Ting +
  • Har du ideer til, hvordan biblioteket kan være synlige/tilbyde services i web 2.0 miljøerne?

Tak til alle som har været med, det har været en fornøjelse.Vi glæder os til at se jer allesammen den 23. oktober kl. 19 i Vordingborg til en festlig afslutning.
Og hvem ved - måske kaster vi os en dag ud i 23 Ting +

TAK FOR DENNE GANG OG PÅ GENSYN!

4 kommentarer:

Bente Strand sagde ...

Det har været spændende.
jeg synes jeg har lært meget.
Derfor tak fordi jeg måtte være med til at færdiggøre projektet - Mange andre udenforstående end mig kunne have interesse i at deltage i denne form for webbaseret kompetenceudvikling. Ros til 23-ting styregruppen og de entusiastiske undergrupper/Bente Strand

GospelAngel sagde ...

Jeg kom meget sent ind i projektet - har faktisk kun været med siden 25. september - men har nu alligevel nået at fuldføre alle 23 ting!!
Jeg har nået at lære mange nye, spændende ting at kende og har forsket dybere i ting, jeg allerede kendte lidt til på forhånd.
Flere af de mange Google-features er allerede blevet en integreret del i min daglige brug af computeren.
Jeg har følt mig vældig godt tllpas med denne form for e-learning, og hvis jeg fik mulighed for det, ville jeg helt sikkert gerne deltage i 23 Ting+.
Jeg er helt enig med Bente Strand i, at mange udenforstående ville kunne få stor glæde af at deltage i noget lignende.
Glæder mig til festen!
De bedste hilsener
Susanne Therese Juhl
Datastuen Munkebo

Kirsten Fonborg Hansen sagde ...

Tak for den fine fest og for et godt projekt!

Mon opgaverne får lov til at blive liggende et sted, hvis vi skulle komme i tanke om at tilbyde vores brugere samme projekt?

Pernille Saul sagde ...

Ja, bloggen får lov at leve, jeg flytter dog nok indlæggene med deltager i lodtrækningen over på bloggen over deltagere.